شکست عشقی!!!
من یه بـار تـو 16 سالـگی عـاشـق شدم..!!
بـابـا دخـتـره فهمید دیـگـه نـمی ذاشت دخـتـرش بـیـاد بـیـرون
یـه روز تـیـپ زدم به موهـام ژل زدم رفـتـم در خـونـشون
بـابـاش اومـد گـفت چـیـه؟؟
گـفتـم دخـتـرتـو میخـوام اومـدم خـاستـگـاریــش
گـفـت یـه لـحـظه وایـسـا الان میـام
رفـت بـا یه تـوپ پـلاستیـکی بـرگشت
 گـفت:بـیا عمـو جـون بگـیـر بـرو دنـبـال بـازیــت 
یـنـی ریـد بـه عشقـم بـا ایـن حـرکـتـش 
بـزرگـتریـن شکست عشقـی زنـدگیــم بــود

 



نظرات شما عزیزان:

♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت16:52---30 شهريور 1393
من که نمیشه نظر بدم

پاسخ:دخمل خوب؟؟؟؟


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت16:48---30 شهريور 1393
ی چیز خوب که بهم بیاد خب
اخه پرو چیه
پاسخ:مثلا چی؟؟


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت16:39---30 شهريور 1393
نه کی گفته خوشم اومد هان؟
پاسخ:خوب بهت چی بگم پ ؟؟؟؟؟؟


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت16:27---30 شهريور 1393
اخه دلت میاد ب من بگی پرو؟؟؟
پاسخ:آخ خودت خوشت اومد اول...


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت16:18---30 شهريور 1393
کی؟من؟
خیلی ممنون نظر لطفته
پاسخ:خواهش میکنم پرووووو


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت16:01---30 شهريور 1393
حقته
پاسخ:خیلی پرویی!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 23:59 | نویسنده : ∂мєня∂α |